Search

miercuri, 8 decembrie 2010

FMI i-a condamnat pe români la foame, pe baza unor date FALSE!

Datele referitoare la creşterea numărului de bugetari pe baza cărora autorităţile române şi oficialii FMI au decis măsurile de restructurare sînt false
Grupul de Investigaţii Politice (GIP) publică un document oficial al Ministerului de Finanţe şi o sinteză a datelor Institutului Naţional de Statistică. Cele două documente demonstrează că datele referitoare la creşterea numărului de bugetari oferite de PDL, de Jeffrey Franks, de PSD şi de Mugur Isărescu sînt false.

Minister_Finante_numar_bugetari
Există două tipuri de date referitoare la numărul de bugetari: unele de la Institutul Naţional de Statistică (INS), disponibile începînd cu 1990, iar celelalte de la Ministerul de Finanţe, disponibile începînd cu 2005. Datele de la INS nu pot fi comparate cu datele de la Ministerul de Finanţe, pentru că cele de la INS exclud categorii importante de bugetari, de exemplu cadrele militare şi personalul asimilat (MApN, MAI, SRI, SIE etc.)
PDL susţine că, în perioada 2007 – 2008, numărul bugetarilor a crescut cu 300.000 (Adriean Videanu) sau cu 250.000 (Andreea Vass). În realitate, potrivit Ministerului de Finanţe, din 30 aprilie 2007 (luna în care PD a ieşit de la guvernare) pînă în 31 decembrie 2008, numărul total al posturilor ocupate în sectorul bugetar a crescut cu doar 68.699 (de la 1.329.603 la 1.398.302). În aceeaşi perioadă, numărul posturilor din administraţia publică centrală (inclusiv cadrele militare şi personalul asimilat) a crescut cu doar 14.082, de la 401.764 la 415.786.
Jeffrey Franks, şeful misiunii FMI în România, susţine că, între 2006 şi 2008, sectorul public din România a crescut cu 250.000 de angajaţi. În realitate, potrivit Ministerului de Finanţe, din 31 decembrie 2005 pînă în 31 decembrie 2008, numărul posturilor ocupate în sectorul bugetar a crescut cu 160.173 (de la 1.238.129 la 1.398.302), adică cu 89.827 mai puţin faţă de cît susţine oficialul FMI.
PSD susţine că numărul bugetarilor a crescut de la 900.000 în 2004 la 1,4 milioane în 2008, adică cu 500.000. În realitate, PSD se foloseşte de date de la INS pentru situaţia de la sfîrşitul lui 2004 şi de date de la Ministerul de Finanţe pentru situaţia din 2008. Aceste date nu pot fi comparate între ele, deoarece datele de la INS nu includ între bugetari cadrele militare şi personalul asimilat.
Conform datelor INS, în 31 decembrie 2004, numărul salariaţilor din sectorul bugetar era de 956.000. Potrivit INS, în 31 decembrie 2008, numărul bugetarilor era de 1.029.000, adică o creştere cu 73.000, de aproape 7 ori mai mică decît cea despre care vorbeşte PSD.
Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, susţine că în 1990 erau 800.000 de bugetari, în timp ce acum sînt 1,4 milioane. În realitate, Mugur Isărescu face aceaşi greşeală pe care o face PSD, comparînd seturi de date de la INS pentru 1990 cu date de la Ministerul de Finanţe pentru situaţia din prezent.
Potrivit aceluiaşi INS, în 31 decembrie 1990 erau 819.000 bugetari. Potrivit INS, numărul maxim de bugetari a fost atins în 31 decembrie 2009, acesta fiind de 1.061.900, adică cu circa 350.000 mai mic faţă de cît susţine Mugur Isărescu.
Documentele care au stat la baza acestei analize sînt:

3 comentarii:

  1. nu le am cu cifrele ...dar totusi imi dau seama ca si aici e o mare minciuna ...chiar sunteti sigur de acesta date ...pe sufletul vostru ...eu nu cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Matale ai dat click pe linkurile alea din text? Sunt date oficiale. Le iei, le prelucrezi, compari cu situatia din alte parti si din alti ani si cu minimul necesar unei persoane ca sa traiasca ... si faci socolteala.

    RăspundețiȘtergere
  3. (ACTORUL VASILE BUTNARU)Traian Basescu: Vasile,este o strategie de "Schimbarea la fata a Romaniei!"

    RăspundețiȘtergere

Va rugam INSISTENT sa nu folositi un limbaj obscen. Nu ne obligati sa stergem unele mesaje, sau sa restrictionam comentariile. Va multumim.

Surse.org Blog Un Proiect Open Source

Surse.org Blog Un Proiect Open Source

Follow by Email