Search

joi, 7 noiembrie 2013

7 milioane USD "bani negri" pentru Traian Băsescu

In anul 2004, in contul deschis la Bancpost Bucuresti de catre Alianta D.A., in zilele de 4, 12 si 19 noiembrie, prin cinci viramente, a fost transferata suma de 7 milioane USD. Preseditele PD era, in 2004, Traian Basescu care, in acelasi an, a candidat la functia prezidentiala si a reusit, la limita, sa-l invinga pe contracandidatul sau Adrian Nastase. Presedintele PNL era Theodor Stolojan care, initial, conform algoritmului Aliantei D.A., urma sa candideze pentru Cotroceni, dar a abandonat in favoarea lui Traian Basescu. Aceasta suma totala de 7 milioane USD a provenit de la Laiki Bank Cyprus, iar platile au fost facut prin intermediul bancilor Brown Brothers Harriman and Corporation si Bank of Canton of California San Francisco.
Conform legii nr. 43/2003 privind finantarea partidelor politice si a campaniilor electorale, in vigoare in 2004,  era obligatoriu ca suma totala a donatiilor sa se publice in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a treia, pana la data de 31 martie a anului urmator. Aceasta prevedere legala a fost incalcata.
Este limpede ca, intr-o forma netransparenta, in tot sau in parte, aceasta suma de 7 milioane USD a fost utilizata, sub forma de bani negri, in campania electorala prezidentiala a domnului Traian Basescu.
Ne aflam intr-un caz tipic de incalcare flagranta nu numai a legii electorale, dar si a reglementarilor care previn si sanctioneaza operatiunile de spalare a banilor.
Niciodata nu este prea tarziu ca Traian Basescu si Theodor Stolojan si, daca este cazul, si alte persoane vinovate sa raspunda pentru incalcari grave ale legislatiei penale. Reamintesc faptul ca intr-un dosar extrem de dubios, intitulat „Trofeul calitatii”, Adrian Nastase, impreuna cu alte persoane, a fost condamnat la inchisoare in baza unor probe indirecte si intr-un dosar in care, daca sumele vehiculate ar fi reale, ele sunt infinit mai mici decat acei 7 milioane USD, manipulati in numele Aliantei D.A.
Pentru  a nu mai lasa loc niciunui dubiu, pentru a permite opiniei publice si institutiilor abilitate ale statului sa verifice in amanuntime acuzatiile pe care le fac prin prezenta declaratie politica, postez toate cele cinci documente bancare care dovedesc veridicitatea informatiilor pe care le furnizez astazi.

4 comentarii:

  1. Din pacate, se pare ca toate aceste documente nu sunt reale, drept care SRStanescu a fost exclus din PNL!

    RăspundețiȘtergere
  2. 2014
    Ajutor !!! Esina
    Message from an authorized contact
    The author of this message is listed in your Friends and is considered a safe sender.
    war in ukraine sos help!
    Between you and

    Esina



    more
    View profile
    Esina Aska... [Is online!]
    2014 Mar 02 01:19

    RUSSIA HAS OFFICIALLY DECLARED A WAR AGAINST UKRAINE.
    (I still cant believe in it)
    Using the unstable situation in Ukraine, Russia sent troops to sovereign Ukrainian territory - the Crimean peninsula .
    Since the collapse of the USSR, Russia wanted the Crimea .
    And now, when all Ukrainian citizens are tired of fighting with the dictator Yanukovych, Russia cynically , without declaring a war, summed up its troops to the Ukrainian border. Seized all the admin building and blocked all the airports, road and rail fares.
    The same time the Russian media says that their army helps Ukraine to restore the peace and order! That's not true! Russia occupies Ukrainian territory!
    We need URGENT help! Please picket Russian embassy in your country!
    We all ordinary citizens must unite now. We ask all our friends and relatives throughout the world to support us and participate in a peaceful march against the war in the main street/square of your city (or at the Russian Embassy) tomorrow at 14:00. Let's stop Putin and keep the peace!

    If it is impossible for you, but you want help us, please share the information about situation in Ukraine with your friends and relatives! And pray for Ukraine! Thanx for your support!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum dețin o afacere proprie cu ajutorul Elegantloanfirm cu un împrumut de 900.000,00 USD. la 2% tarife, la început, am învățat, a fost o glumă până când cererea mea de împrumut a fost procesată în cinci zile lucrătoare și fondurile solicitate mi-au fost transferate. acum sunt un mândru proprietar al unei afaceri mari, cu 15 personal care lucrează sub mine. Toate mulțumesc ofițerului de credite Russ Harry, el este un Dumnezeu trimis, îi puteți contacta pentru a vă îmbunătăți afacerea pe .. email-- Elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere

Va rugam INSISTENT sa nu folositi un limbaj obscen. Nu ne obligati sa stergem unele mesaje, sau sa restrictionam comentariile. Va multumim.

Surse.org Blog Un Proiect Open Source

Surse.org Blog Un Proiect Open Source